• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Krissy

Medlem
Poäng: 26
Blev medlem
16 Augusti 2021
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
8
Poäng
26
Lång väntan på inledande eller avslag. Jag skickade in min ansökan digitalt 10 maj. Den har fortfarande inte fått ett kvittensnummer.
Är det någon mer som fått vänta längre än tre månader på ens ett första besked?
Eftersom min ansökan inte fått kvittensnummer än funderar jag på om den ens är öppnad hehe. Hur har det sett ut för er andra? Tilldelat kvittensnummer - väntan - besked?
Om jag inte får besked (eller kvittensnummer) under denna vecka, vågar jag ringa och kolla läget? Jag är så himla rädd för att vara till besvär så jag drar mig in i det längsta.
Mvh Krissy
Bara för jag skrev det här fick jag sms från handläggare på kfm att de ringer under dagen. Så kan det gå! Låter frågan stå kvar ifall fler undrar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ninna245

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
3 December 2019
Meddelanden
777
Mottagna reaktioner
395
Poäng
497
Lång väntan på inledande eller avslag. Jag skickade in min ansökan digitalt 10 maj. Den har fortfarande inte fått ett kvittensnummer.
Är det någon mer som fått vänta längre än tre månader på ens ett första besked?
Eftersom min ansökan inte fått kvittensnummer än funderar jag på om den ens är öppnad hehe. Hur har det sett ut för er andra? Tilldelat kvittensnummer - väntan - besked?
Om jag inte får besked (eller kvittensnummer) under denna vecka, vågar jag ringa och kolla läget? Jag är så himla rädd för att vara till besvär så jag drar mig in i det längsta.
Mvh Krissy
Samma sits här. Ringer kundtjänst as we speak...
 

Blomsterkruka

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
14 November 2019
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
93
Poäng
267
Tänkte söka skuldsanering början på nästa år.
Behöver jag gå tillbskuldrådgivare??
Vet ju redan att jag inte blir fri utan sanering så vad ska han göra
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Tänkte söka skuldsanering början på nästa år.
Behöver jag gå tillbskuldrådgivare??
Vet ju redan att jag inte blir fri utan sanering så vad ska han göra
Det sägs att det gynnar en sanering att ha bockat av budget och skuldrådgivarare.
 

Blomsterkruka

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
14 November 2019
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
93
Poäng
267
Kan förstå det, men tycker det borde gynna situation om man vet vilka lån man har, dröjsmålsränta mm och kan räkna och förstå själv att det blir ett evighets jobb att betala av
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp